حورية فرغلي وحلمها بالإنجاب

ظهرت الفنانة حورية فرغلي في برنامج ET بالعربي، وأوضحت بأن حلم عمرها كان الإنجاب والذي بات مستحيلاً بعد استئصالها الرحم مؤخرا إثر إصابتها بأورام.

اقرأ أيضاً تعليق حورية فرغلي حول إثارة الجدل على خطبتها

حورية فرغلي.. كان نفسي اوي اجيب بنت

تحدثت حورية فرغلي عن حلم عمرها خلال حوارها في برنامج ET بالعربي: "كان حلمي طول عمري واتاخد مني الأسبوع اللي فات، الحاجة الوحيدة في الدنيا اللي كانت هتفرحني إني أجيب بيبي، كان نفسي أوي أجيب بنت، الحمد لله مؤمنة بقضاء ربنا".

وتابعت: "من صغري عارفة إن عندي ورم في الرحم، إنه وراثة وكان لازق في كل حاجة قعدنا خمس ساعات في العملية، والدكتور بعد ما خلص قالي إنها كانت عملية صعبة، حاسة نفسي أحسن بكتير وعندي طاقة لإن الورم كان مأثر عليا"

وأشارت حورية لقيامها بعمليات أخرى مشابهة منذ سنوات: "مش أول مرة أعمل عملية زي دي، من 13 سنة كان عندي أورام كتير في الرحم 7 أورام، والدكتور قالي عندك 7 سنين تتجوزي وتخلفي فيهم وانتي بتخلفي هشيلك الرحم".

اقرأ أيضاً حورية فرغلي تتحدث عن خضوعها لعملية استئصال الرحم

نصيحة حورية فرغلي للبنات.. الجمال مش كل حاجة

وجهت حورية نصيحة للبنات وذلك بعد أزمتها الأخيرة، حيث قالت: "الجمال مش كل حاجة، الناس هتقول أول ما تشوفك واو زي القمر، وبعد ما ياخدوا عليكي هيشوفوكي عادية جدا، اللي بيعيش فعلا تتجوزي ويكون عندك أولاد، دي الحاجة اللي ندمانة عليها، لو رجع بيا الزمن كنت هتجوز، ده اللي هيعيش لي لو حصل لي حاجة مين هياخد باله مني جوزي، معرفش هو فين دلوقتي ان شاء الله يظهر".

وأضافت: "الناس اللي بتسأل عليا نبيلة عبيد، صفية العمري، ميرفت أمين وصفاء أبو السعود بيكلموني كل يوم مع انهم مشافونيش".

ملاحظة: المقالات والمشاركات والتعليقات المنشورة بأسماء أصحابها أو بأسماء مستعارة لا تمثل الرأي الرسمي لجوَّك بل تمثل وجهة نظر كاتبها ونحن لا نتحمل أي مسؤولية أو ضرر بسبب هذا المحتوى.

ما رأيك بما قرأت؟
إذا أعجبك المقال اضغط زر متابعة الكاتب وشارك المقال مع أصدقائك على مواقع التواصل الاجتماعي حتى يتسنى للكاتب نشر المزيد من المقالات الجديدة والمفيدة والإيجابية..

تعليقات

يجب عليك تسجيل الدخول أولاً لإضافة تعليق.

هل تحب القراءة؟ كن على اطلاع دائم بآخر الأخبار من خلال الانضمام مجاناً إلى نشرة جوَّك الإلكترونية

مقالات ذات صلة
نبذة عن الكاتب